Celem szkolenia jest z jednej strony zaznajomienie jego Uczestników z wszelkimi prawnymi aspektami związanymi z identyfikacją przedsiębiorcy za pośrednictwem znaku towarowego, z drugiej wskazanie ewentualnych zagrożeń związanych z bezprawnym jego wykorzystaniem, a w końcu zapoznanie Uczestników szkoleń z procedurą rejestracji znaku towarowego.
Po zakończeniu szkolenia jego Uczestnicy m.in.:
- nabędą niezbędną wiedzą dotycząca procedury rejestracji znaku towarowego – i to we wszystkich możliwych odsłonach (tj. rejestracji krajowej, regionalnej i międzynarodowej),
- poznają sposoby skutecznej ochrony znaku towarowego i radzenia sobie z jego ewentualnymi nadużyciami.
Zobacz przykładowy program szkolenia Przedstawiony poniżej PROGRAM SZKOLENIA jest przykładowy i w każdym wypadku może zostać dostosowany do indywidualnych potrzeb Klienta. 1. Podstawowe informacje o oznaczeniu przedsiębiorcy (nazwa/firma przedsiębiorcy). 2. Szczególna forma identyfikacji przedsiębiorcy – znak towarowy (logotyp): 3. Sposoby dochodzenia roszczeń z tytułu naruszenia prawa ochronnego na znak towarowy przedsiębiorcy.
Szkolenie skierowane jest w szczególności do agencji reklamowych, agencji marketingowych oraz innych podmiotów zajmujących się w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej kreowaniem wizerunku innych przedsiębiorców, jak również do samych przedsiębiorców zainteresowanych rejestracją swoich logotypów.