Jak chronić dane osobowe klientów?

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z informacjami na temat ochrony danych osobowych ich klientów oraz obowiązków, jakie ciążą na nich względem GIODO.

Po ukończeniu szkolenia jego Uczestnicy m.in.:

  • poznają uprawnienia GIODO oraz zasady komunikacji z tym organem,
  • będą potrafili przygotować takie dokumenty, jak polityka prywatności, polityka bezpieczeństwa czy instrukcja zarządzania systemem informatycznym, a także
  • nabędą wiedzę w zakresie dozwolonego korzystania z danych osobowych klientów, w tym zakresie działań marketingowych.

Zobacz przykładowy program szkolenia

Przedstawiony poniżej PROGRAM SZKOLENIA jest przykładowy i w każdym wypadku może zostać dostosowany do indywidualnych potrzeb Klienta.

1. Jakie dane osobowe i w jakim celu można przetwarzać?

2. Zgoda osoby, której dane dotyczą, upoważnienie ustawowe, czyli podstawa przetwarzania danych osobowych.

3. Rejestracja danych osobowych w GIODO.

4. Polityka prywatności, polityka bezpieczeństwa oraz instrukcja zarządzania systemem informatycznym – zasady tworzenia takich dokumentów.

5. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia danych osobowych.

Szkolenie skierowane jest w szczególności do przedsiębiorców, w tym tych prowadzących swoją działalność gospodarczą za pośrednictwem Internetu, agencji reklamowych, marketingowych oraz innych podmiotów korzystających z danych osobowych klientów.


Szybki kontakt

Jeżeli zainteresowała Państwa tematyka tego szkolenia, proszę o wypełnienie poniższego formularza, abym mogła przygotować dedykowaną ofertę. Realizuję zarówno szkolenia indywidualne, jak i szkolenia dla grup zorganizowancyh.

Jeżeli są Państwo zainteresowani innym tematem, proszę o kontakt indywidualny.

Polecam też pozostałe tematy szkoleń z mojej oferty.